JEB KĀ BŪT NOZĪMĪGĀKAM SAVAM KLIENTAM?

APRAKSTS

18. maijs | Bellevue Park Hotel Riga
Slokas iela 1, Rīga

Katram no mums dzīve šķiet kaut kas vairāk par ikdienišķu produktu iegādi un pakalpojumu lietošanu. Vienam dzīvē viss pakārtots ģimenes labklājībai, kādam citam – profesionālai karjerai, vēl kāds palīdz pārējiem šai pasaulē, cits – rūpējas par sevi un savām ērtībām, kāds vēlas būt pirmais, kāds – dzīvot mierā ar apkārtējiem. Un caur šīm svarīguma “lēcām” mēs uztveram piedāvātās iespējas – sportot vai uz bāru; ar draugiem vai ģimeni; pirkt vai īrēt; lētāk vai labāk, utt. Un tāpat arī tas ir jūsu klientiem. Viņi caur savām lēcām redz jūsu uzņēmuma piedāvājumu. Daudzi nemaz nepamana, jo tas nav svarīgi. Citi pamana, bet uzreiz aizmirst. Un pārējie novērtē atzinīgi, balsojot par to ar savu maciņu.
Tamdēļ Jūsu uzņēmuma attīstība būs veiksmīgāka, ja uzņēmuma piedāvājums labi izskatīsies caur šīm lēcām pēc iespējas lielākam skaitam klientu.
Šāda mērķa sasniegšanai, balstoties uz daudz pētījumu projektu pieredzi, ir izveidota šī meistarklase.

 JA JŪS: atbildat par uzņēmuma piedāvājumu, produktu izstrādi, mārketingu – mārketinga vai komercdirektors, biznesa attīstības vai reklāmas daļas vadītājs.

JŪS SAGAIDA: 

  • Kvantitatīvu pētījumu datos pamatots skatījums uz tirgu caur klientu motivācijas prizmu.
  • Metodika kā izvēlēties savam uzņēmumam atbilstošāko klientu grupu.
  • Metodika kā koriģēt sava piedāvājuma pasniegšanu, lai tas būtu klientam nozīmīgāks nekā konkurējošais.

MEISTARKLASE BŪS ĪPAŠI NODERĪGA, JA JUMS IR ŠĀDI IZAICINĀJUMI:

Pārdošanā:

  • ir funkcionāli labāks produkts nekā konkurentiem (lētāks, kvalitatīvāks par to pašu cenu, utt.), bet tā pārdošanas apjomi ir mazāki nekā konkurentiem ar salīdzinoši sliktāku produktu;
  • reklāma nepalielina pārdošanas apjomus
  • viena zīmola pārdošanas pieaugums tiek panākts uz cita Jūsu pārstāvēto zīmolu rēķina. Rezultātā kopējam pārdošanas apjomam nepieaugot;
  • pārdošanas rezultāti atšķiras reģionu / valsts / kanālu griezumā;
  • jauna klienta piesaistīšanas izmaksas ir augstas;

Uzņēmuma darbībā:

  • ir mazs atkārtoto pirkumu īpatsvars, zems patērētāju lojalitātes indekss, augsta atgriezto produktu daļa, liels sūdzību skaits;
  • ir augsts klientu aiziešanas īpatsvars vai darbinieku rotācijas procents;

Attīstībā:

  • ir nepieciešamas jaunas idejas produktam vai SKU
  • ir vajadzīga izaugsmes stratēģija esošajam produktu vai zīmolu portfelim
  • ir jāstrādā situācijā, kur esošā vai plānotā tirgus daļa ir augstāka par 30%
  • ir aktuāla negatīvo publikāciju novēršana un kopējās sabiedrības negatīvas attieksmes mazināšana.

DIENAS KĀRTĪBA: 

9.30 – 10.00 Reģistrācija, kafija
10.00 – 12.00 Klientu motivācija un emociju izmantošana, lai nodotu klientiem racionālo ziņu
12.00 – 13.00 Pusdienas
13.00 – 15.00 Klientu uzrunāšana mērķa sasniegšanai (meistarklase)


MEISTARKLASES SATURS: 

Iepazīstināsim ar kvantitatīvu sistēmu, kura ir spējusi dažādās valstīs, dažādos tirgus segmentos skaitliski atbildēt uz to, kāpēc ir tā, kā ir. Un arī prognozēt, kas mainīsies, ja…

Izmantosim šo klientu motivācijas noteikšanas sistēmu, lai katrs dalībnieks sava uzņēmuma piedāvājumam varētu:

  1. izvēlēties atbilstošos klientus, kuriem attiecīgais piedāvājums ir saistošs;
  2. paplašināt to iekļaujot tuvākos potenciālos klientus;
  3. piemērot piedāvājuma pasniegšanu šai lielākai mērķa grupai, lai tas atbilstu viņu «lēcām».

Ar piemēriem apskatīsimies kā sasaistās kopā simboli, klientu saskarsmes punkti, mediji, servisa īpašības un preču īpašības, ieskaitot izpratni par augstu kvalitāti un zemu cenu:

  • Sapratīsim kā noīsināt produktu īpašību skaitu, ko pasniegt konkrētam klientam, gan uzsvērt labumus, ko sniedz šis produkts tieši viņam;
  • Iemācīsimies pasniegt piedāvājumu, ja tas ir tāds pats vai sliktāks nekā konkurentiem;
  • Pārnesīsim reālo pasauli uz digitālo – kā digitālajā atrast sev vēlamo klientu; kā mainīt komunikāciju atkarībā no vietas un laika;
  • Uzzināsim kā iesaistīt klientus un darbiniekus caur spēlēm.

KAS PALIKS PĒC SEMINĀRA?

Zināšanas:

  • kas motivē klientu, viņam izvēloties produktu / pakalpojumu / zīmolu?
  • kā izmantot emocijas, lai nodotu klientiem racionālo ziņu?
  • par ko, kur un kā runāt ar klientiem, lai sasniegtu mērķus?

Materiāli: 

  • reāli pētījumu rezultāti četrpadsmit gadu garumā (2002-2016), uz kuriem ir balstīta seminārā apskatītā metodika
  • metodika ziņu veidošanai
  • galvenie klientu grupu profili

PAR EKSPERTU:

Gatis Bolinskis – Civitta partneris

  • 22 gadu pieredze pētījumos un stratēģiju izstrādē.
  • 1Gatis Bolinskis6 gadus vada daudzus un dažādus seminārus par atziņām no pētījumiem.
  • starp klientiem dažādos gados ir bijuši visi lielākie Latvijas uzņēmumi.
  • īpaša pieredze ir uzkrāta finanšu, telekomunikāciju pakalpojumu, mazumtirdzniecības un dzērienu segmentos.
  • vadīti vairāki starptautiski projekti dažādās valstīs – ne tikai Baltijā, bet arī Ziemeļeiropā.
  • American Marketing Association, Market Research Society un ESOMAR biedrs.
  • publikācijas starptautiskajos izdevumos:

–  V. Kaže, R. Škapars, G. Bolinskis “How Consumer Values Drive Tax Evasion Behaviour”, PRACTICE AND RESEARCH IN PRIVATE AND PUBLIC SECTOR-11, MYKOLAS ROMERIS UNIVERSITY, 2011.
–  G. Bolinskis, E.Butkevics „Rural-urban and regional approach comparing human values in Latvia”, Proceedings of the Latvia University of Agriculture, 2011.


DALĪBAS MAKSA

Cena vienai personai: 120 EUR + PVN
Divām personām no viena uzņēmuma 15% atlaide.
Meistarklases apmeklētājiem – viesnīcas autostāvvieta bez maksas.

 

Vairāk informācijas:

Vita Adamaite
+ 371 29868972
Vita.Adamaite@db.lv