Kā izveidot efektīvu uzņēmuma profilu LinkedIn

Par semināru

Izdevniecība “Dienas Bizness” organizē semināru “Kā izveidot efektīvu uzņēmuma profilu LinkedIn”.

Profesionālo kontaktu platfoma LinkedIn šobrīd ir vadošais sociālais tīkls veiksmīgas B2B (business to business) komunikācijas veidošanā. Reģistrēto lietotāju skaits ir sasniedzis vairāk nekā 675 miljonus visā pasaulē, no kuriem būtiska daļa ir uzņēmumu īpašnieki, biznesa vadītāji, direktori – lēmējpersonas uzņēmumos. Uzņēmuma profils savukārt kalpo kā uzņēmuma vizītkarte, personāla un klientu piesaistes platforma.


NORISES LAIKS: 30.septembris | plkst. 9.30 – 13.15
NORISES VIETA: Film Noir (Splendid Palace telpās)
MĒRĶAUDITORIJA: MVU vadītāji, vadošie speciālisti, pašnodarbinātie un citi, kurus interesē šī tēma.
DALĪBAS MAKSA:
Vienai personai: 106,48 EUR (ieskaitot PVN)
Izdevniecības Dienas Bizness abonentiem 15% atlaide: 90,51 EUR (ieskaitot PVN)

Kā izveidot efektīvu uzņēmuma profilu LinkedIn

Programma

SEMINĀRĀ RUNĀSIM PAR:

  • uzņēmuma profila izveidi, vizuālo un tekstuālo noformēšanu;
  • komunikācijas stratēģiju un profila administrēšana;
  • ideālo ierakstu laika joslā;
  • uzņēmuma darbiniekiem kā uzņēmuma zīmola vēstnešiem;
  • nišu lapām (showcase pages) un to izmantošanu mārketingā, personāla piesaistē un noturēšanā;
  • spēcīgiem LinkedIn uzņēmumu profilu piemēriem;
  • reklāmas izvietošanas veidiem.

SEMINĀRA NORISES KĀRTĪBA:

9.30 – 10.00 Dalībnieku ierašanās un reģistrācija
10.00 – 11.30 Seminārs
11.30 – 11.45 Kafijas pauze
11.45 – 13.15 Seminārs


IDInga Daliba 
Personāla atlases un konsultāciju uzņēmuma “DarbaGuru” un “Personīgās zīmolvedības akadēmija” radītāja un vadītāja, rekrutiere, personīgās zīmolvedības konsultante, lektore, sertificēta Genos International EQ (emocionālās inteliģences) praktiķe. Grāmatas “Kā rekrutēt veiksmīgāk” (2017) autore. BNI un LTRK biedrs.