Izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar VAS “Latvijas Pasts” SIA “Omniva”, SIA “Rimi Latvia”, tirdzniecības centru internetā 220.lv un SIA “SSI SCHAEFER” organizē nozares profesionāļu radošo konferenci “Loģistika e-komercijā”.
Sākoties C19 pandēmijas krīzei, kura ir skārusi tieši visas nozares, vairumam tas nozīmējis pēkšņu attapšanos digitalizācijas laikmeta būtiskos pārbaudījumos. Situāciju loģistikas tirgū gan Eiropā, gan Latvijā pašlaik diktē jau e-komercija. Pasaulē kopumā e-komercijas dominance loģistikā sākās jau pirms četriem, pieciem gadiem, un katru gadu tās apjomi vidēji ir auguši par aptuveni 25%. Latvijā tieši tagad sākas e-komercijas darbības apjomu kāpums. Covid-19 pandēmijas periodā e-komercijas apjomi Latvijā ir pieauguši par 24%, salīdzinot ar 2019. gada pirmajiem mēnešiem.
Laikā, kad visā pasaulē pirkšana un pārdošana ar interneta vides starpniecību izvēršas aizvien plašāk, e-komercija ir ļoti laba iespēja Latvijas uzņēmējiem attīstīt gan importa, gan eksporta plūsmas. Turklāt tirdzniecība internetā veicina arī mazo ražotāju produkcijas pieejamību un nozares attīstību. Arī vairums no “Latvijas Pasts” un “Omniva” jaunajiem klientiem Latvijā ir saistīti tieši ar e-komerciju, kas skaidri parāda tendenci.
Vadošā Latvijas ekonomikas un uzņēmējdarbības platforma “Dienas Bizness” aicina loģistikas un e-komercijas nozares profesionāļus, ekspertus un nozares praktiķus, lai rosinātu dalīties pieredzē un meklēt veiksmīgākos risinājumus šā brīža mainīgajos turbulences apstākļus.
LAIKS: 2021. gada 28. janvāris
VIETA: Tiešsaiste | www.db.lv
MĒRĶIS: Pulcēt loģistikas un e-komercijas nozares profesionāļus, ekspertus un nozares praktiķus lai rosinātu dalīties pieredzē un meklēt veiksmīgākos risinājumus šā brīža mainīgajos turbulences apstākļus.
MĒRĶAUDITORIJA: Uzņēmēji, nozares veidotāji, praktiķi un pārstāvji, kā arī visi jaunie e-komercijas virziena entuziasti.
DARBA VALODA: Latviešu
PASĀKUMA MODERATORS: Ansis Bogustovs
DALĪBAS MAKSA:
Cena vienam pieslēgumam: 100 EUR + PVN
Dienas Bizness abonentiem, “Latvijas Pasts” un “Omniva” juridiskajiem klientiem 15% atlaide: 85 EUR + PVN
Vairāk informācijas:
Viktors Bukults
Dienas Bizness | konferenču nodaļas projektu vadītājs
M. +371 29840080 | viktors.bukults@db.lv
LOĢISTIKAS RISINĀJUMI JAUNĀ LAIKMETA PĀRBAUDĪJUMOS
9.20 – 9.30 Pieslēgšanās tiešsaistei
IEVADS | AIZVADĪTAIS GADS LOĢISTIKAS NOZARĒ LATVIJĀ
9.30 – 9.50 Klientu prasību izmaiņas e-komercijas sūtījumu piegādē.
Izvēlies to, kas patīk, – izvēlies e-komerciju!
Mārcis Vilcāns, VAS “Latvijas Pasts” valdes priekšsēdētājs
I DAĻA | INFRASTRUKTŪRA
9.55 – 10.20 Sūtījumu piegādes biznesa izaugsme pandēmijas laikā
-Kā tikt galā ar 120% biznesa apjomu pieaugumu un dubultot loģistikas kapacitāti
-Paciņa pa īsāko taciņu: vai ir robežas?
-Izaicinājumi un atziņas
Beāte Krauze-Čebotare, Omniva vadītāja Latvijā
10.25 – 10.55 DISKUSIJA. E-komercija un loģistika – kas jāņem vērā?
–Mārcis Vilcāns, VAS “Latvijas Pasts” valdes priekšsēdētājs;
–Beāte Krauze-Čebotare, Omniva vadītāja Latvijā;
–Liene Perija, Rimi Baltic Digitālās attīstības direktore.
11.00 – 11.20 Maksājumu transformācija un risinājumi
-Maksājumu ieviešana e-veikaliem
Valdis Vaišļa, Swedbank Naudas pārvaldības daļas vadītāja vietas izpildītājs
II DAĻA | MARKETPLACE PLATFORMAS IKVIENAM UZŅĒMĒJAM
11.20 – 11.45 Tendences Baltijas e-komercijas nozarē. Marketplace – jauna stratēģija biznesa izaugsmei
-Covid-19 ietekme un jaunā biznesa realitāte: internetveikals vai Marketplace. Ko izvēlēties?
-Labākā vieta preču iegādei un pārdošanai: kāds ir tās noslēpums?
-Bez robežām: kā izaicinājumus pārvērst iespējās? Veiksmes stāsti.
Kārlis Ozols, 220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs
11.45 – 12.05 Sociālā komercija 2021
Kā loģistikas nozares un e-komercijas spēlētājam pielāgoties mainīgajiem pircēju paradumiem?
Māris Naglis, “Httpool” globālo klientu panākumu direktors
12.05 – 12.15 Pārtraukums
III DAĻA | LOĢISTIKAS UN E-KOMERCIJAS IZAICINĀJUMI PANDĒMIJAS IETEKMĒ
12.15 – 12.40 Pasūtījumu mobilitāte. Piegādes risinājumi, kā arī selfservice pickup risinājumi (click&collect). Pirkuma/sūtījama sekošanas nozīmīgums e-komercijas spēlētājiem
Gatis Romanovskis, Hansab Pārdošanas nodaļas vadītājs
12.40 – 13.05 Tehnoloģiju nodrošinājums uzņēmumiem Covid-19 laikmeta izaicinājumos
Jānis Krūtkrāmelis, SSI Schaefer Pārdošanas nodaļas vadītājs
Pieprasījums pēc piegādēm kopš C19 perioda sākuma pieaudzis gan privātajā, gan biznesa sektorā, pat pārspējot ikgadējo sūtījumu skaitu Ziemassvētkos.
13.10 – 13.30 Tiešsaistes pārtikas preču tirdzniecības attīstība Baltijā un izaicinājumi pandēmijas apstākļos
Liene Perija, Rimi Baltic Digitālās attīstības direktore
13.30 Noslēgums
Piezīme: organizētāji patur tiesības mainīt lektoru un tēmu sarakstu, kā arī programmas dienas kārtību, ja tāda nepieciešamība rastos.