Mārketinga stratēģija un pārdošana

Par pasākumu

Š.g. 10. martā Izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar SIA “BITE Latvija” un aģentūru “MIXD” organizē meistarklasi “Mārketinga stratēģija un pārdošana”.

Mārketinga stratēģijas izstrāde ir veiksmīga uzņēmuma darbības pamats. Arvien vairāk uzņēmumu tiecoties pēc augstākiem rezultātiem, sāk pievērst lielāku uzmanību digitālajam mārketingam un tā izmantošanai uzņēmējdarbībā, bet tikai neliela daļa sāk ar strukturizētas digitālā mārketinga stratēģijas izstrādi. Strukturizēts plāns jeb stratēģija digitālā mārketinga darbībām var būtiski ietekmēt uzņēmumu ilgtermiņa mērķu sasniegšanu.

Stratēģijas izstrāde nebūt nav jāuztver, kā kvantu fizikas process. Digitālā mārketinga stratēģija ir turpmāko soļu jeb darbību plāns, kas paaugstina ieguldītā darba un resursu efektivitāti.

Dienas Bizness tiešsaistes meistarklase ļaus iepazīt trīs nozaru ekspertu aizgūstamos piemērus, kuru veiktās metodes palīdzējušas sasniegt praktiskus un vērā ņemamus rezultātus. “Mārketinga stratēģija un pārdošana” sniegs būtiskas atbildes uz jautājumiem, kas skar komunikāciju ar klientu, mārketinga stratēģijas veidošanu un pārdošanas veidu priekšrocības.


Meistarklasē runāsim par:

  • Mārketinga stratēģiju digitālajā telpā;
  • Komunikāciju ar savu mērķauditoriju;
  • Pārdošanas veidu priekšrocībām;
  • Mārketinga plānu reālā darbībā.

Programma:

Efektīva digitālo mediju plānošana. Mediju patēriņš, Covid-19 ietekme, kā neapjukt plašajās mediju kanālu iespējās.
Mārtiņš Kairovs,
BITE Mediju un Digitālās komunikācijas vadītājs;

Performances mārketings: Satura radīšanas zemūdens akmeņi
Reāls stāsts par to, kā pie 2 miljonu eiro Facebook reklāmas ikmēneša budžeta spēles noteikumi mainās un reklāma ir jāmācās no jauna. Galvenās kļūdas, mācības un padomi, kā radīt saturu un konceptus, ja patiešām ir jāpārdod produkti starptautiskā tirgū.
Raimonds Grasmanis,
MIXD aģentūras stratēģiskais direktors;

Sociālās vides reklāma Covid-19 perioda laikā
Zane Zonberga, Clear Channel Latvia pārdošanas nodaļas vadītāja


Piezīme: organizētāji patur tiesības mainīt lektoru un tēmu sarakstu, kā arī programmas dienas kārtību, ja tāda nepieciešamība rastos.


LAIKS: 2021. gada 10. marts | 10:00 – 12:30
VIETA: www.db.lv
DARBA VALODA: Latviešu


DALĪBAS MAKSA:


AGRĀ PIETEIKŠANĀS LĪDZ 1. MARTAM (ieskaitot):
Cena vienam pieslēgumam: 30 EUR + PVN 

DALĪBAS MAKSA NO 2. MARTA:
Cena vienam pieslēgumam: 43 EUR + PVN 

Mārketinga stratēģija un pārdošana

Sadarbības partneri

Mārketinga stratēģija un pārdošana

PIETEIKUMA ANKETA












:



* Anketā iekļautā informācija netiks nodota trešajām personām!

* Piekrītu, ka mani personas dati tiek uzkrāti "Dienas Bizness" abonēšanas sistēmā (sistēmas reģistrācijas Nr. 011091), kā arī var tikt izmantoti tirgus izpētes veikšanai un informēšanai par uzņēmuma pakalpojumiem.

* Nospiežot pogu Sūtīt, Jūs apliecināt, ka informācija, ko esat sniedzis pieteikuma anketā par sevi, ir korekta un atbilst reālajai situācijai.