FUTURE RETAIL 2021: TEHNOLOĢIJAS UN INOVĀCIJAS TIRDZNIECĪBĀ

Par konferenci

Šī gada 12.augustā Izdevniecība “Dienas Bizness” sadarbībā ar Strong Point, 220.lv, Tiki-Taka PAY, Excellent Latvia un Nielsen IQ, organizē konferenci “FUTURE RETAIL 2021: Tehnoloģijas un to inovācijas tirdzniecībā”.

Līdz 2021.gadam no kopējā pārdošanas apjoma pasaulē (3,49 triljoni ASV dolāru), 37,1% saistīti ar digitālajām tehnoloģijām, veido 37,1%, bet šobrīd tiešsaistē = 11,6%. Līdz ar Covid skartajām globālajām pārmaiņām puse no visiem pārdošanas apjomiem atrodas digitalizācijas ietekmē, un gandrīz 4/5 pircēju pieņem lēmumu par pirkumu sociālo tīklu ietekmē. Uz šādiem datiem norāda Forrester un Deloitte analītiķi.

Konfliktā “tiešsaistes tirdzniecība pret tradicionālo mazumtirdzniecību”, pirmais uzvar cīņā ar labāku klientu vajadzību izpratni. Tiešsaistes uzņēmumi ir iemācījušies kvalitatīvi veikt dinamisku analīzi, izmantot jaunākos datus, savukārt bezsaistes veikali joprojām izmanto novecojušus datus un nepazīst savus klientus pilnībā. Tehnoloģijas tirdzniecībā ir realitāte un ir mainījušies pircēju iepirkšanās paradumi. Vai tehnoloģiju izmantošana tirdzniecībā apsteidz cilvēka spēju pielāgoties? Kā tehnoloģijas ietekmēs darbu vadību un darba spēka organizēšanu?

Gudrās kases, pašapkalpošanās skeneri, elektroniskās cenu zīmes un droša iepirkšanās. Kā mazumtirdzniecības nozare ievieš digitālos risinājumus, sazinoties ar klientiem? Ko gatavs darīt ražotājs, lai viņa prece kristu pircēja “acī”. Ko bezsaistē var mācīties no tiešsaistes un ko nozare sagaidīs nākamajā desmitgadē?

Izdevniecības “Dienas Bizness” sadarbībā ar Nielsen IQ, Strong Point, 220.lv, Excellent Latvia un Tiki-Taka PAY organizētā konference “FUTURE RETAIL 2021: Tehnoloģijas un to inovācijas tirdzniecībā” rosinās paskatīties uz Latvijas tirdzniecības nozari tehnoloģiju ietekmē.

LAIKS: 2021. gada 12. augusts
VIETA: www.db.lv / tiešsaistē *
MĒRĶIS:  Pulcēt nozares profesionāļu, ekspertus un uzņēmumu pārstāvjus, lai pārrunātu situāciju tehnoloģiju, ražošanas un tirdzniecības nozarē un tās attīstības iespējamos scenārijus, kas ietekmēs šīs nozares un ikvienu nozarēs strādājošo.
MĒRĶAUDITORIJA: Nozares politikas veidotāji un viedokļu līderi, tirgotāji, ražošanas un tehnoloģiju uzņēmumu pārstāvji, mārketinga speciālisti, u.c.
DARBA VALODA: Latviešu
PASĀKUMA MODERATORI:

  • Armanda Vilciņa, Dienas Bizness žurnāliste

Pasākuma programma un dalībnieku sastāvs tiek papildināti!

_____________________________________________________________________________________

DALĪBAS MAKSA: 

Viens pieslēgums: 120 EUR + PVN
Nielsen IQ, Strong Point, 220.lv, Excellent Latvia un Tiki-Taka PAY juridiskajiem klientiem 15% atlaide: EUR 102 + PVN
Dienas Bizness abonentiem 30% atlaide: EUR 84 + PVN 


Vairāk informācijas:

Viktors Bukults
Projektu vadītājs
Dienas Bizness | konferenču nodaļa
M. +371 29840080 | viktors.bukults@db.lv

 

 

FUTURE RETAIL 2021: TEHNOLOĢIJAS UN INOVĀCIJAS TIRDZNIECĪBĀ

Sadarbības partneri

FUTURE RETAIL 2021: TEHNOLOĢIJAS UN INOVĀCIJAS TIRDZNIECĪBĀ

Programma

9.20 – 9.30   Reģistrācija un rīta kafija

9.30 – 9.55  Pasākuma atklāšana.
“Mazumtirdzniecības attīstības tendences un patērētāju paradumu maiņa Covid-19 pandēmijas ēnā”

Anda Daliņa, “NielsenIQ” Vecākā klientu apkalpošanas speciāliste Latvijā

 

9.55 – 10.30 Inovācijas tiešsaites tirdzniecībā: ko varam mācīties no Baltijā lielākās e-komercijas grupas

Kārlis Ozols, Marketplace Pārdošanas vadītājs

 

10.30 – 10.55 Tirdzniecība dažādos kanālos – kā risināt to pārvaldību. 

Elvis Kvalbergs, “Excellent Latvia” valdes locekis

 

11.00 – 11.25 Mazumtirdzniecības tehnoloģijas – tendences un inovācijas. (ENG)

Kādu tehnoloģisko progresu veicināja pandēmija.

Darius Lapienis, StrongPoint pašapkalpošanās risinājumu direktors

 

11.30 – 12.00  Lielveikals 2.0. Kā mākslīgais intelekts transformē mūsdienu mazumtirdzniecību

Igors Rodins, Deloitte Baltija partneris

 


12.00 – 12.10 – Kafijas pauze


12.10 – 12.50 Diskusija. E-komercija kā droša vide tirdzniecībā

Vladislavs Mironovs, bankas Citadele valdes loceklis stratēģijas realizācijas, digitālās un biznesa attīstības jautājumos.

Kārlis Ozols, 220.lv Marketplace Pārdošanas vadītājs

Moderators: Armanda Vilciņa, DB žurnāliste

 

12.55 – 13.30 Kases sistēma, kas pārdevēju padarīja klātesošu pircējam.
Tiki-Taka PAY klientu pieredze. Kā tirdzniecības tīklu atvērt nedēļas laikā?

Edijs Tanons, “Datakom” inovāciju direktors

 

13.30 – 14. 00  Tehnoloģiju inovācijas tirdzniecībā: Drošības risinājumi un video analītika

Gatis Romanovskis, Hansab pārdošanas un projektu nodaļas vadītājs

 

14.00 – 14.05  Noslēgums

FUTURE RETAIL 2021: TEHNOLOĢIJAS UN INOVĀCIJAS TIRDZNIECĪBĀ

Reģistrēšanās

[contact-form-7 404 "Not Found"]