DHL Latvia un Izdevniecība Dienas Bizness organizē semināru “Tava zīmola atpazīstamība globālajā e-komercijas tīmeklī”
Cilvēki arvien biežāk dot priekšroku preču iegādei tiešsaistē, neizejot ārā no mājām vai darba vietas uz veikalu. Prognozes liecina, ka līdz 2019. gadam 58% interneta lietotāju iepirksies tieši tiešsaistē.
Ikvienam uzņēmumam ir iespējas atvērt durvis uz pasauli un piedāvāt savas preces arī klientiem ārpus Latvijas. Seminārā runāsim par to, kādi ir priekšnoteikumi sekmīgai zīmola komunikācijai globālajā e-komercijas tīmeklī.
Pasākuma noslēgumā DHL pārstāvis izlozēs biļeti uz “Manchester United” spēli (ar apmaksātiem ceļa izdevumiem)
LAIKS: 2018. gada 27. septembris
VIETA: Bowlero konferenču telpa, Lielirbes 27, Rīga
DALĪBA: Reģistrācija slēgta!
Vairāk informācijas:
Santa Butāne
Tel.: 26132470
E-pasts: santa.butane@db.lv
PASĀKUMS TIKS FOTOGRAFĒTS UN IEGŪTIE MATERIĀLI VAR TIKT PUBLICĒTI
9.00 – 9.30 Reģistrācija, rīta kafija
9.30 – 9.40 Viesu uzruna
GVIDO KALNIŅŠ, DHL
9.40 – 10.40 Digitālais performances mārketings e-komercijas uzņēmumiem
KRISTIĀNS PATMALNIEKS, Infinitum8
10.40 – 11.30 Sekmīga e-veikala izstrādes principi
KĀRLIS KALNIŅŠ, Wunder Latvia
11.30 – 12.00 Kafijas pauze
12.00 – 12.20 Catchbox veiksmes formula. Pieredzes stāsts.
EDIJS SATIKS, Catchbox
12.20 – 12.40 Kā tikt pamanītam pasaules tirgū! Pieredzes stāsts.
MAKSIS UŠKĀNS, INCH2
12.40 – 13.00 Kafija, no romantiska dzēriena līdz funkcionālam produktam! Pieredzes stāsts.
ANDRIS VAITEKŪNS, CoffeePixels
13.00 – 13.35 Networking
Piezīme:
organizētājs patur tiesības mainīt lektoru un tēmu sarakstu, ja tāda nepieciešamība rastos.