Izdevniecība “Dienas Bizness” š.g. 15.jūnijā sadarbībā ar aģentūru “MIXD”, “Havas Latvia” un “Beetroot Lab” rīko otro šā gada tiešsaistes meistarklasi – “Kā uzvarēt pandēmijas laikā – jēgpilnie zīmoli 2021.gadā”.
Pandēmijas uzvarētāju meistarklasē ar pieredzi dalīsies vairāki ievērojami praktiķi no aktīvajām un šā brīža ienesīgākajām tirgus nozarēm. Efektivitāte un pārdošanas panākumi pandēmijas laikā. No praktiskiem padomiem līdz pasaules līmeņa Latvijas veiksmes stāstam 2021.gadā.
Latvijas spēļu izstrādātāja “Beetroot Lab” radītā mobilā spēle “Dystopia: Contest of Heroes” ir kļuvusi par pasaules līmeņa Latvijas veiksmes stāstu 2021.gadā un visu laiku veiksmīgāko mobilo stratēģijas spēli, kas radīta Eiropā. Par spēles varoni, reklāmas seju un partneri kļuvis UFC cīņu čempions Konors Makgregors, kurš šobrīd ir viens no populārākajiem sportistiem pasaulē. Dāvis Ziediņš, “Beetroot Lab / Dystopia” līdzdibinātājs un viens no kompetentākajiem cilvēkiem Latvijas mobilo spēļu nozarē, iepazīstinās meistarklases dalībniekus ar vienu no šodienas visienesīgākajām industrijām un pastāstīs, “kā uzbūvēt pasaules līmeņa produktu un launčot to vienā no pārsātinātākajām nozarēm internetā”. “Beetroot Lab” līdzdibinātājs Dāvis Ziediņš, kurš atbild arī par kompānijas komunikāciju ar ārpasauli norāda, ka, pamatojoties uz monetizācijas datiem, “Dystopia: Contest of Heroes” potenciālie ieņēmumi 24 mēnešu laikā tiek lēsti 225 miljonus ASV dolāru apmērā. Pasaules līmeņa veiksmes stāsts no Latvijas 2021. gadā
Pandēmijas uzvarētāju meistarklasē runāsim par:
LAIKS UN VIETA: 2021. gada 15. jūnijs | www.db.lv
NORISE: No plkst. 9.30 – 12.30
MĒRĶIS: Pulcēt uzņēmumu vadītājus, lēmumu pieņēmējus, mārketinga un pārdošanas speciālistus, zīmola vadības speciālistus kuriem rūp viņa zīmola attīstība.
MĒRĶAUDITORIJA: Uzņēmumu īpašnieki, zīmola vadības speciālisti, biznesa attīstības vadītāji, mārketinga un uzņēmumu TOP menedžeri, satura veidotāji un IT nozares eksperti.
DARBA VALODA: Latviešu
DALĪBAS MAKSA:
Viens pieslēgums: 43EUR + PVN
Vairāk informācijas:
Viktors Bukults
Projektu vadītājs
Dienas Bizness | konferenču nodaļa
M. +371 29840080 | viktors.bukults@db.lv
Kā zīmoli var būt jēgpilni šajā cinisma laikmetā! Un kādēļ 75% tas nepadodas?
Ivo Rundāns, Havas grupas aģentūru vadītājs Latvijā
Kā uzbūvēt pasaules līmeņa produktu un un launčot to vienā no pārsātinātākajām nozarēm internetā
Pasaules līmeņa veiksmes stāsts pandēmijas laikā
Dāvis Ziediņš, “Beetroot Lab” / “Dystopia: Contest of Heroes” līdzdibinātājs
Praktiski padomi kampaņai, kas pārdod, nevis cīnās par radošo festivālu balvām
Raimonds Grasmanis, Aģentūras MIXD stratēģiskais direktors
Piezīme: organizētāji patur tiesības mainīt lektoru un tēmu sarakstu, kā arī programmas dienas kārtību, ja tāda nepieciešamība rastos.
Error: Contact form not found.