Kā uzvarēt pandēmijas laikā – jēgpilnie zīmoli 2021.gadā

Par pasākumu

Izdevniecība “Dienas Bizness” š.g. 15.jūnijā sadarbībā ar aģentūru “MIXD”, “Havas Latvia” un “Beetroot Lab” rīko otro šā gada tiešsaistes meistarklasi – “Kā uzvarēt pandēmijas laikā – jēgpilnie zīmoli 2021.gadā”.


Pandēmijas uzvarētāju meistarklasē ar pieredzi dalīsies vairāki ievērojami praktiķi no aktīvajām un šā brīža ienesīgākajām tirgus nozarēm. Efektivitāte un pārdošanas panākumi pandēmijas laikā. No praktiskiem padomiem līdz pasaules līmeņa Latvijas veiksmes stāstam 2021.gadā.

Ivo Rundāns, Havas grupas aģentūru vadītājs Latvijā, veicina savstarpējo integrāciju un pilnu komunikācijas pakalpojumu nodrošināšanu klientiem, lai palīdzētu sasniegt to biznesa mērķus. Havas Media ir viena no straujāk augošajām globālajām mediju aģentūrām, kura strādā vairāk kā 140 pasaules valstīs. Biznesa attīstības un vadības jomā darbojas vairāk kā 20 gadu garumā, iegūstot mārketinga un pārdošanas pieredzi globālajos uzņēmumos Coca-Cola un L’Oreal. Ivo Rundāns Havas Latvijas mediju aģentūru vada kopš 2017.gada, turpinot mediju biznesa pieredzi, ko apguva būdams mediju uzņēmuma MTG Latvijas Pārdošanas direktors, daudzus gadus vadot TV3 un LNT kanālu grupas reklāmas pārdošanas nodaļu.

Raimonds Grasmanis ir digitālā mārketinga speciālists un aģentūras MIXD stratēģiskais direktors,
 strādājis ar 60+ zīmoliem vairāk nekā 20 valstīs, nesen arī Apvienotajos Arābu Emirātos, Itālijā, ASV, Vācijā, Nīderlandē un Spānijā. Viņa radītās reklāmas kampaņas ir balstītas uz paša izstrādātu metodoloģiju, kas balstās uz 10 pamatprincipiem.

Latvijas spēļu izstrādātāja “Beetroot Lab” radītā mobilā spēle “Dystopia: Contest of Heroes” ir kļuvusi par pasaules līmeņa Latvijas veiksmes stāstu 2021.gadā un visu laiku veiksmīgāko mobilo stratēģijas spēli, kas radīta Eiropā. Par spēles varoni, reklāmas seju un partneri kļuvis UFC cīņu čempions Konors Makgregors, kurš šobrīd ir viens no populārākajiem sportistiem pasaulē. Dāvis Ziediņš, “Beetroot Lab / Dystopia” līdzdibinātājs un viens no kompetentākajiem cilvēkiem Latvijas mobilo spēļu nozarē, iepazīstinās meistarklases dalībniekus ar vienu no šodienas visienesīgākajām industrijām un pastāstīs, “kā uzbūvēt pasaules līmeņa produktu un launčot to vienā no pārsātinātākajām nozarēm internetā”. “Beetroot Lab” līdzdibinātājs Dāvis Ziediņš, kurš atbild arī par kompānijas komunikāciju ar ārpasauli norāda, ka, pamatojoties uz monetizācijas datiem, “Dystopia: Contest of Heroes” potenciālie ieņēmumi 24 mēnešu laikā tiek lēsti 225 miljonus ASV dolāru apmērā. Pasaules līmeņa veiksmes stāsts no Latvijas 2021. gadā


Pandēmijas uzvarētāju meistarklasē runāsim par:

  • Komunikācijas saturu ar savu mērķauditoriju;
  • Pārdošanas efektivitāti pandēmijas laikā;
  • Zīmolu panākumiem un neveiksmēm 2021.gadā;
  • Kā veidot kampaņas, kas veicina reālu pārdošanu;
  • Pārdošanas plānu reālā darbībā.

LAIKS UN VIETA:  2021. gada 15. jūnijs | www.db.lv
NORISE:
No plkst. 9.30 – 12.30
MĒRĶIS: Pulcēt uzņēmumu vadītājus, lēmumu pieņēmējus, mārketinga un pārdošanas speciālistus, zīmola vadības speciālistus kuriem rūp viņa zīmola attīstība.
MĒRĶAUDITORIJA: Uzņēmumu īpašnieki, zīmola vadības speciālisti, biznesa attīstības vadītāji, mārketinga un uzņēmumu TOP menedžeri, satura veidotāji un IT nozares eksperti.
DARBA VALODA: Latviešu


DALĪBAS MAKSA:
Viens pieslēgums: 43EUR + PVN


Vairāk informācijas:
Viktors Bukults
Projektu vadītājs
Dienas Bizness | konferenču nodaļa
M. +371 29840080 | viktors.bukults@db.lv

Kā uzvarēt pandēmijas laikā – jēgpilnie zīmoli 2021.gadā

Sadarbības partneri

Kā uzvarēt pandēmijas laikā – jēgpilnie zīmoli 2021.gadā

DARBA KĀRTĪBA

Kā zīmoli var būt jēgpilni šajā cinisma laikmetā! Un kādēļ 75% tas nepadodas?
Ivo Rundāns, Havas grupas aģentūru vadītājs Latvijā

Kā uzbūvēt pasaules līmeņa produktu un un launčot to vienā no pārsātinātākajām nozarēm internetā
Pasaules līmeņa veiksmes stāsts pandēmijas laikā
Dāvis Ziediņš, “Beetroot Lab” / “Dystopia: Contest of Heroes” līdzdibinātājs

Praktiski padomi kampaņai, kas pārdod, nevis cīnās par radošo festivālu balvām
Raimonds Grasmanis, Aģentūras MIXD stratēģiskais direktors


Piezīme: organizētāji patur tiesības mainīt lektoru un tēmu sarakstu, kā arī programmas dienas kārtību, ja tāda nepieciešamība rastos.


 

Kā uzvarēt pandēmijas laikā – jēgpilnie zīmoli 2021.gadā

PIETEIKUMA ANKETA











    Par pasākumu uzzināju:
    Žurnālā Dienas Biznessdb.lvPārdošanas speciālista piedāvājumsInfo vēstule e-pastāSociālajos tīklosLaikrakstā Dienadiena.lvCits
    :



    * Anketā iekļautā informācija netiks nodota trešajām personām!

    * Piekrītu, ka mani personas dati tiek uzkrāti "Dienas Bizness" abonēšanas sistēmā (sistēmas reģistrācijas Nr. 011091), kā arī var tikt izmantoti tirgus izpētes veikšanai un informēšanai par uzņēmuma pakalpojumiem.

    * Nospiežot pogu Sūtīt, Jūs apliecināt, ka informācija, ko esat sniedzis pieteikuma anketā par sevi, ir korekta un atbilst reālajai situācijai.